Important de stiut despre livrarea produselor:

  • www.gdca.ro/fitofarmacie livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat DPD.

      Pentru perioada iulie-decembrie

  • Comenzile receptionate pana in ora 1300 se vor expedia in aceeasi zi, dupa confirmarea stocului, in limita timpului disponibil
  • Comenzile receptionate dupa ora 1300 se vor expedia incepand cu ziua urmatoare, in limita stocului si a timpului disponibil
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica

      Pentru perioada decembrie-iunie

  • Toate comenzile receptionate in ziua curenta, se vor expedia a doua zi lucratoare, datorita volumului mare de comenzi
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica
  • Expedierea comenzilor nu se va face decat dupa ce in prealabil unul din reprezentantii nostri va va contacta pentru comunicarea costurilor si modalitatii de livrare

Costurile de expeditie vor fi:

  • introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, caz in care agentul DPD va va emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie

Pentru comenzile a caror valoare depasesc suma de 1000 lei (TVA inclus), cu exceptia substraturilor si a ingrasamintelor, se va acorda transport gratuit.

In oricare din cazurile de mai sus, beneficiati de costuri de livrare preferentiale conform contractului pe care firma noastra il are cu DPD .

  • la plasarea comenzii, cu livrare prin DPD aveti posibilitatea sa specificati un interval orar in care doriti sa fie livrate produsele. Un agent DPD o sa va contacteze inainte de livrare
  • termen de livrare la adrese cu km 0: 24-48 ore
  • produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, agentul firmei de curierat DPD nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj)
  • intervalul orar de livrare a produselor prin DPD  este intre 09-17, luni-vineri si sambata intre 09-12
  • coletele expediate la sediul DPD din zona destinatarului pot fi ridicate in termen de 7 zile de cand au ajuns la sediu
  • la preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site
  • puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui
  • va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Trasportatorul si furnizorii nostri nu accepta reclamatii ulterioare.
  • in cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier
  • in cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura a fost emisa pe persoana juridica,  va rugam sa  aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe aceeasi persoana.

Comenzile care contin ingrasaminte ambalate la saci de 25 kg, 40 kg nu beneficiaza de transport gratuit.